prezent urodzinowy

prezent urodzinowy Odpowiedzialnego ścieżka jest pokazana powyżej. Choć niekoniecznie najłatwiejszą drogą, takie podejście zapewnia najlepsze długoterminowe wyniki biznesowe. W podejmowaniu decyzji ścieżki ofiarą, lider stanęła obecnej rzeczywistości biznesowej: firma traci udział w rynku, nie jest pracownikiem problemem, który jest również dobrym przyjacielem nich, są one ledwo spełniające sprzedaży numerów. Zarząd nie chce konfrontacji z rzeczywistością gospodarczą więc umieścić winę za problemy na innych. Oni mówią takie rzeczy jak: „My po prostu nie ma ludzi do wykonania swojej pracy”, albo „Nie mieliśmy dobre informacje.” W końcu, lider jako ofiara pozostaje z nadzieją, czekając i rezygnacja. Utrzymanie status quo jest wynikiem. Inicjatywa morale pracowników i mogą pozostać www.kasybielsko.pl/wagi/etykietujace/ niskie, jak również. W jaki sposób możemy wybrać jedną ścieżkę, a nie inne? W jaki sposób możemy efektywnie dostać się z jednego boku na stole decyzyjnym na drugą? Jako liderzy, w jaki sposób możemy uzyskać więcej naszych ludzi do częstszego działać od postawy odpowiedzialności, a nie jako ofiary? Są to pytania, na które przywódcy chcą odpowiedzieć, aby poprawić osiągi zarówno indywidualne i organizacyjne.

Te pytania są szczególnie ważne dla nowego lidera, który jest na pokład. Dla mnie, zwiększenie zrozumienie przychodzi z pracy dr. Noel Larson i Jim Maddock i ich model ofiara / sprawca. Negowanie rzeczywistości występuje w dwóch typowych sposobów: jako ofiary, która doświadcza rzeczywistości i kurczy się z niej lub jako sprawcy, który ma podobne doświadczenia lub nieprzyjemne uczucia i atakuje, ataków, oskarża lub wyśmiewa innych.

Ofiara / Sprawca: Jako ofiary, doświadczam bycia w efekcie czego doświadczam, na przykład już czuję się źle, czy to twoja wina. Nie jestem wygodne i na łatwość, z mojego doświadczenia i nie jestem skłonny przyznać, mój dyskomfort.

– autor artykułu