prezent ksiazka

prezent ksiazka

Więc co jest kluczem do doskonałej obsługi klienta Starbucks?

To co znalazłem na stronie Starbucks Coffee Company, wymienionych w sekcji „Informacje o Starbucks Kariera Centrum „, w zależności od pracy i sytuacji osobistej, łączny pakiet zapłacić partnera mogą obejmować:

* Progressive Pakiet Compensation

* Świadczeń opieki zdrowotnej (medyczne, Leki na receptę, stomatologiczne i Vision)

www.sipi.com.pl/modernizacja-automatyki-maszyn/

* Retirement Savings Plan

* Opcje na akcje i rabat Zdjęcie Zakup Plan

* Plan Ochrony dochodowy (Life and Disability Coverage)

* Bonus Management Plan

* Plan Pomocy Przyjęcie

* Krajowe Korzyści dla partnerów

* Programy skierowań i Wsparcia Zasoby dla dziecka i opieka nad osobami starszymi

* Promocja Starbucks Merchandise

I oczywiście, wszyscy partnerzy dostać funt kawy w każdym tygodniu.

Funt kawy w tygodniu ?! Dobrze …. nic dziwnego, że obsługa jest wyjątkowa, a partnerzy są tak żywe i radosne … Starbucks ma swój personel wszystkie podniósl na kawę!

Ale poważnie, badania artykuły na temat programu treningowego, że Starbucks oferuje swoim pracownikom – albo jako Starbucks odnosi się do linii frontu pracowników: „partnerzy” – nie są po prostu genialne, ale niezbędne narzędzia, aby zapewnić „Starbucks Experience.” Narzędzia z treningu dogłębnej które obejmują: kawa historii, wiedzy i przygotowania, zapamiętywanie receptur wszystkich różnych napojów, fasola ważenie, otwieranie worków kawy prawidłowo, a dwadzieścia cztery godziny szkolenia na stanowisku pracy w ciągu jeden do dwóch tygodni okres. Klienta i szkolenie detalicznej, które pociągają za sobą jak sprzedawać ekspres do kawy, wyjaśnić różne optymalizacja druku napoje do klienta (bez toczenia oczy i westchnął z niesmakiem na początkujących Starbuckians), przygotowanie napoju według specyfikacji klienta, a my cały czas drogą do ponad dostarczamy obsługi klienta: kontakt wzrokowy!

– autor artykułu