prezent na slub

Nie mam jednego „Fixed” Starbucks I zbyt drogi jak nie jestem zwykły pracownik Zegar dziewięciu do pięciu wykrawania. Zamiast błogosławiony jak ja, moja praca zabiera mnie do różnych częściach województwa, a jeden spójny doświadczeń klienta widzę w dowolnym Starbucks: co najmniej jeden klient, który przychodzi w sklepie, kiedy jestem tam ma połączenie z pracownikami. To może wahać się od personelu mówiąc grzecznie „dzień dobry, panie Smith” do wykrzykując jest „Daj mi Jane” (oznacza to zazwyczaj, napój specjalne dla konkretnego klienta).

W moim umyśle, jeden z najbardziej pomysłowych miejscach Starbucks postanowił założyć sklep jest w rozdziałach! Moim największym hobby jest czytanie … tak przyznaję …. a bookaholic. Można łatwo spędzić przeglądanie rano lub po południu przez tysiące książek rozdziałów ma do zaoferowania (oh my … Co można zrobić z czego?). Więc umieścić Starbucks w sklepie rozdziału i zgadnijcie co Rozdziały …. Nie odejdę w najbliższym czasie. Hej … Rozdziały … rzucać w kominku i ślizgać się na niektóre z tych wygodnych przytulnych krzesła Starbucks i jestem nowy lokator! (Nie wiem, jak pani Reisman, założyciel i dyrektor wykonawczy Indigo / rozdziałów, zajęłoby do mojego najmu!)

Na początku 1995 roku, Howard Schultz (CEO Starbucks Corporation) i Dave Olsen (Senior VP Starbucks), zaprezentował swoją wizję tego, co w przyszłości kawiarnia Starbucks powinno być: „autentyczne doświadczenie kawy, które przekazywane kunszt podejmowania espresso, miejsce do myślenia i wyobrazić sobie, miejsce, gdzie ludzie mogą zbierać i rozmawiać przez wielką filiżankę kawy, pocieszające schronienia, który dostarcza poczucia wspólnoty, a trzecie miejsce dla ludzi gromadzą się poza pracy lub domu, miejsca, które gościły ludzi i nagradzana je nadchodzi, a układ, który może pomieścić zarówno szybką obsługę i spokojne chwile. „

Innymi słowy, moja Mekka!

Michelle Stanock jest założycielem dla iCustomer stażu. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych w branżach lotniczych, podróży i turystyki. Ona pracuje obecnie nad zbliżającym się e-book. Michelle może być osiągnięta poprzez e-mail: icustomerservicetraining@gmail.com.

http://pozycjonowaniewejherowo.pl
– autor artykułu